onsdag 9 juni 2010

Misstag i bloggen.

Ja den 9/6 är jag 80 år . men då jag skrev var jag snart 80. Något misstag i dessa moderna mikapärer. Jag beraäätade nämnligen att jag hade firat på söndagen med mina systrar och svåger samt barnbarn och pojkvännen. Dessa två ungdommar hjälpte till med det hela så att jag fisk ro att sitta och prata med systrarna. Allt gick så fint. Men på kvällen blev jag så dålig illamående magsjuk. Förstod ej varför. Men jag hade slutat med mina tabletter på lördagens kväll och det reagerade kroppen på fick jag veta av en god vän ,före detta apotekare . Låg i säng hela måndagen och hela min födelsedag. Tråkigt men ett måste jag orkade ej vara uppe försökte få i mig lite te ,skorpa ,nyponsoppa. Men det var ej bra. Får besöka Vårdcentralen se om de säger det samma angående pillerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar