lördag 12 juni 2010

det blir bättre .

Det har varit trist nu några dagar , pratade med en läkare på vårdcentralen om jag kunde ta de värktabletter som jag har haft innan oprationen. Det kunde jag sa han . Bra var det ,för jag har ont i lårmusklerna och i ryggen . lite besvär att gå men använder ju min rulater inne. Så jag hoppas att krafter i ben och det onda försvinner snart. I dag har barnbarnet varit här och tvättat . Hon åker till Dallas tidigt söndagsmorron för att vara hos mammy -daddy och lillebror över sommaren. Så nu ser vi henne ej på länge, tillbaka i slutet av Augusti. Det blir saknad ,hon har varit flitig till att komma och besöka oss och hjälpa sin mormor. Men jag tyckler det är roligt för henne att komma hem dit och träffa familjen och släkten och vännerna. Jag förstår att mammy längtar efter henne. Jag har ju varit med om att sakna min dotter, så jag vet hur det käns. Jag hoppas att hon får en skön sommar med dem däröver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar