torsdag 8 mars 2012

läkarbesök.

I går onsdag var en dag  av förberedelser för  undersökning i dag  torsdag. Jag var  och genomgick en Coloscopi  på Ellenbogen. Det var ej farligt  ,fick lätt narkos och då jag vaknade var det över , sen fick jag ligga och vila en halvtimmas tid så kom läkaren in och sa att där var inget farligt  utan det var bara fickor  ,det är vanligt då man är lite äldre  , så nu behöver jag ej oroa mig för  att det är något fel där. Sen är ju frågan  ,varför en så orolig mage och tarm , från det ena till det andra. Det får jag kanske veta  senare  min läkare skall ta kontakt med mig  om detta. Hemkommen  från  undersökningen  så blev det gott kaffe och goda ostsmörgåsar  hade ju ej ätit på ett par dagar och dessförinnan tagit det nätt med maten  så  det smakade GOTT. Därefter en skön promenad i solen som kommit fram  efter att det hade snöat på morgonen då jag åkte iväg, det var vår i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar