tisdag 13 mars 2012

annat obehagligt.

Då jag varit och handlat  och kom inom vår  port  var det en ung dam som knakkade på dörren och ville in, jag sa åt henne att hon fik ringa på dem hon skulle besöka. Dörren är ju öppen tyckte hon och dumt nog släppte jag in henne och hon vandrade upp för trappan. Då jag sedan kommit upp med hissen och var innanför vår dörr ringde hon på där och jag sa ,du skulle ju på besök till någon. Då frågade hon är du Sara Westergård , det var jag ju ,jag är från komunen sa hon det gäller trygghetslarm ,det har jag inget sa jag  så du får gå här ifrån. Vi skall ta din rulater också . Jag sa att komunen skriver och ringer om dom skall komma till mig så gå nu med dig. Så gick hon och sa då får jag väl skriva först till dig då. Hon hade förmodligen  gått ner och sett mitt namn som stod på  min rulater. Det har jag tagit bort nu och jag som aldrig brukar SLÄPPA IN FOLK I PORTEN DÅ DE RINGER PÅ OM DE EJ SKALL TILL MIG.Jag ringde och berättade för komunen och för polisen om detta . Tänk att man ej kan lita på folk numera .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar