tisdag 13 mars 2012

In till akuten.

Fredag den 9/3 blev en lite skräck kväll för mig. Jag fick blödningar från tarmen , ringde sjukupplysningen och dom sa ,åk ut på akuten med det samma. Jag ringde barnbarnet som kom hit och följde med mig i taxi. På sjukhuset tog de väl om hand mig så jag kände mig ganska lugn då där. Det tog lite tid där men  så är det ju. Läkare konstaterade att det nog var att efter den undersökningen dagen före hade kunnat skrapa lite hål i tarmen  därför blödde det men det ser alltid värre ut än det är  , så jag fick åka hem  . Skönt var det  och skönt att jag hade mitt barnbarn med mig som stötta i bedrövelsen. Nu har det gått ett par dagar och det är bra så  det var ju då inget farligt som tur var. Men  man skall ju vara observant med sådana saker sejs det ju, och det var jag ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar