måndag 6 december 2010

tillbaks igen

Ja så kan det gå , jag har ej kommit in på bloggen. Trodde det var något fel ,men ack nej nej. Jag hade bara glömt att jag måste skriva hela vår mejladress. Tur att man har ett barnbarn som kan påminna hur man skall göra. Tack för detta. Vilken vinter vi haft sen jag var inne sist, snö och kallt.I dag var det töväder , slask och plask. Vilket är bäst det är frågan.Det gick bra att köra rullater när det var hård snö svårare i dag i slasket. Nu har vi firat både första och andra advent , så nu börjar det att dra ihop sig inför julen. Det är mycket som skall göras ,men det brukar ju hinnas med så det blir nog så i år också. Även om det ej går så fort på grund av ryggont så skall jag klara av det hela.Skam den som ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar