torsdag 25 november 2010

Här kommer jag igen.

Ja det var längesedan jag var inne här. Har jag inte haft något att berätta kanske ?JO det har jag nog men, datorn har strulat , jag har haft det lite krassligt m.m. Men nu vill jag berätta att eftersom det är Första Advent på söndag så kom min räddare i nöden in till oss. Hjälpte så Adventsstjärnor - stakar med mera plockades ner från höga skåpet och kom på plats i fönstren. Svårt när man ej kan sådant själv mera. Så fick jag det fint , hjälp att handla också. Det är snö och halt väglag så det var skönt att få hjälp med detta också.Ja så går tiden fort nu och jag får ta lite då och då och med barnbarns hjälp skall här väl bli julfint i år också, det är tur att hon finns.

1 kommentar:

  1. Vi skall snart aka hem fran Tyler och da skall jag satta upp mina julstjarnor.

    SvaraRadera