söndag 30 september 2012

BARNBARNSBARN har annlänt.

Kl. 7 i morse den 30/9 ringde telefonen och barnbarnet  sade nu är jag i Lund mormor. Skall äta lite frukost och vila  sen in på B .B. igen för det är dags nu. Sen gick jag och väntade. Jag var i kyrkan. Då jag kom hem ringde Birthe att  flickan ej var kommen ännu  men så snart det var  tid så skulle hon hämta oss och vi skulle till Lund och träffa den lilla nya och mamman och pappan. Det dröjde  till kl. var 14 .30  så fick jag veta att nu var hon född. Bild var inlagd i datorn så den såg jag och nu sitter jag och väntar på´att vi skall hämtas så vi får träffa den lilla nya familjemedlemmen . Som alltid så är det ett under och så har jag blivit gammelmormor eller om jag skall heta ollemor eller som jag sagt  mormor SARA. Vi får se vad flickan vill att jag heter. Hon var  52 cm. lång och vägde 3, 2 tror jag det var Birthe sa. Hon såg rund och fin ut på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar