söndag 2 oktober 2011

Besök av Ulla-Britt och Stig.

Vi hade i dag besök av Ulla-Britt och Stig från Kristiandstad . Dom kom vid tolvtiden och vi åt middag som Birthe hjälpt mig att tillaga. Det var Kalops och potatismos m.m. efteråt Glass, fruktsallad och spettkaka. Vi satt och pratade och hade en trevlig eftermiddag. Maj-Britt skulle ha kommit till eftermiddagskaffet men hade det ej bra så det gick ej.Men till kaffe kom Charlene med sin pojkvän Attli så de fick hälsa på dem också. När de alla hade åkt hem ordnade Birthe lite med mina bilder så de kom in i datorn i riktig ordning. Jag är ej så bra på detta ännu ,men då jag nu sett henne ordna det så hoppas jag att jag själv skall kunna göra det så det ej blir så många som ligger i kamran så länge. så nu är det läggdags en lång dag till ända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar