fredag 2 september 2011

opration nix.

jag skulle opereras i högerhanden, kom in till läkaren rätt tid. Men då han tittade på handen såg han ett litet brännsår som jag fick i lördags då jag lagade mat som jag skulle ha färdig då jag hade handen i bandage. Så då sa han , tyvärr kan vi ej operera tyvärr när du har det lilla såret där. Jag blev besviken då jag hade kommit ut där och var förberädd och lungn inför detta. Men det är klart som han sa det är risker med det vi skall skära alldeles i närheten , det går ej. En annan läkare kollade också och sa samma sak. Det var en underbar läkare han hette Bjarne Löfgren. Han förstod jagt blev ledsen men det var bara så. Han lovade att kolla och att jag skulle få en ny tid så fort som möjligt. Så på morgonen i dag ringde han upp mig och sa att han hade en tid den 28/9 så det är ju ej så länge tills dess och då skall väl brännsåret vara borta. Nu får jag inte vara i närheten av plåtar så jag bränner mig igen. Så nu är det till att förbereda sig en gång till och hoppas att jag kan vara lika lugn då också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar