tisdag 17 maj 2011

Rena fönster.

Ja så har mina fönster äntligen blivit puttsade efter vinterns snöoväder har det varit behövligt länge. Men då man ej kan själv , så får det bli när man kan få hjälp och i dag hade jag en puttsare. Gardiner rena upp också och lite annan städning blev också klarat av så det känns skönt.Men det är ju bara att ta det som det är , kan man inte allt själv mera så får det bli som det blir och vara glad ändå. Jag önskar bara att min rygg skulle bli bra snart, nu är det snart ett år sedan jag var i Nakka och oprerades i ryggen ,men det tar väl tid för musklerna att vara som deskall . Jag vet ju inte , för jag tror ju att själva oprationen blev väl bra det är svårt att veta , då behövs kanske att det röntgas igen för att det skall visa sig om skadan på koterna är bra eller vad. Jag får ta det med ro än så långe ,en tid ännu så får jag se vad som kan göras. Nu har vi snart sommar och kanske lite mera av vila som jag ju inte unnar mig så mycket av tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar