fredag 2 juli 2010

fingerbesvär.

Det är lite besvärligt med fingrar inpackade. Tänk vad man är beroende av dem Var och fick bytt bandage , det gjorde lite ont för det hade ju fastnat ,men med varsamma händer låssnade sköterskan på förbandet, det blödde från lillfingret igen. Blev om lagd och så skall jag återkomma om några dagar. Det blir på tisdag. I dag har jag pratat med oprationsläkaren på Nacka sjukhus. Han ville veta hur det var och var glad över att jag kände mig bra efter omständigheterna. Det blir ju bättre och bättre. Att jag blivit sjuk då jag slutatde med mina piller jag fått där uppe var ju beklagligt ,men nu skulle de ta detta till sig och informera ordentligt. Om det var deras eller mitt fel , jag kunde ju själv också ha frågat lite om pillerna sverkan på kroppen. Men det är historia nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar