tisdag 25 maj 2010

hemma igen.

Så är jag hemma igen , det är snabba ryck. Åkte upp den 18/5 oprationen den 20/5 , kände naturligtvis lite smärta trotts smärtstillande. Men det gick och tack vare den fina personalen där uppe var jag trygg och tog allt med ro. Fint sjukhus ingen stress , rent och fint, god mat då jag kände för detta. Skön säng som jag sov gott i skön musik i lurarna så bättre kan man väl ej hadet. Nu skall jag bar ta det med ro här hemma och inte tro att jag kan allt med det samma igen. Fina blommor på bordet från make och barnbarn blommor från Pauli kärt av dem , det värmer gott. Fick besök av Johny efter oprationen med en vacker blomma , besök av systerdotter Viveka en dag med Gullvivor. Kärt av henne också. Så nu skall jag få det bra i min rygg igen tror jag på. Gott att så många har tänkt påmig bett för mig det vet jag ju.Tack för detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar